Wednesday, November 13, 2013

Taska Oren bukanlah Taska Matrade

TASKA OREN TIDAK LAGI DI BANGUNAN MATRADE

Hai - utk pengumuman TASKA OREN tidak lagi beroperasi di bangunan Matrade setelah tamat kontrak sejak bulan July 2012.Jika ada yang berminat untuk menghantar anak anda bolehlah hubungi PN NORA 0192125506 kerana TASKA OREN kini beroperasi di sekitar jalan duta, Segambut dan sekitar kawasan SPPK.. Sila layari fb taskaoren@yahoo.com.

My beloved baby pun duduk kt taska oren..this is to announce yang taska oren bukan lagi di Matrade.Saya berharap pihak ibu bapa yang hendak mendaftar anak ke taska..menyiasat terlebih dahulu latar belakang dan sejarah setiap taska yang ingin di daftar. 

Pengalaman saya yang amat susah melahirkan bayi membuatkan saya berfikir panjang untuk menghantar anak ke taska yang sewenang2 tidak diketahui berdaftar atau tidak atau mempunyai sejarah buruk atau tidak. Duit boleh dicari.

Saya juga berharap ibu bapa tidak lokek masa untuk melakukan siasatan lanjut terhadap taska yang terlibat sebelum mendaftar anak.

Dengan ini..dengan rasa penuh tanggungjawab dan prihatin terhadap isu isu terkini terutamanya penganiayaan kanak-kanak..saya membantu untuk mengumumkan bahawa taska Oren yang menjaga anak saya, tiada kaitan lansung dengan taska Matrade.
Sekian..

No comments:

Post a Comment