Monday, August 23, 2010

Frust LAaGik!!!


tah pe lak prasaan akunih...tentibe rase cam tanak kawen...tentibe rase fras ngan seme mende...aku cam nak remain idup aku yg ske bersenam,jage kesihatan n wat sume benda yg aku suke..tah2 nti kalau aku kawen aku takleh bersenam lagi...da takleh makan ol those makanan kesihatan yang aku makan n meybi aku dapat laki yg jimat n kdekut nk mampoz n tak allow aku bli olive oil utk memasak n tak allow aku lompat2 lam umah utk bersenam...fedap laaaa.....aku nk g kje pun tak slera camni.....aku fedap kene tease ngan pakwe...fedap kene underestimate ngan org lain....ol my life...aku try to satisfy everybody but nobody satisfied pown!!!
geram lak haku...nk kawen pun nk kene ikot adat melayu yg bg aku tahpape....lau tak berdulang2 tu mmg tak sah..perabih duit aku jek....raja sehari la hapela............dahal akunye desire just nk satu quran yg cantik n kain semayang yg cantik jek...aku tamao la brg2 hantaran seme tu....aku taknak...!!!aku nk something yg can make me happy for ma entire life....hey, aku tak lapar la nk pe2 brg or duit dari mane2 laki yg akn aku kawen, tp aku just nk any of them to bg aku gmbira n pleasure me till death!!
whuts in da world yg tak kai duit geng..??sumenye..bak kate org mexico...totho....all.......n kate arab fi kulli...di setiap...huh...camne aku nk explain kt typical malay yg akunih bkn typical cm dorg n i wouldnt even want to spend my money to something yg aku tak ske wic is pembaziran dalam perkahwinan..!for me...should be no persandingan.tepung tawar, tepung manis..apetah lagi tepung BABI!!sudah2la adopting malay's culture wic is ridiculous n plz sudah2 la berpegang pade "biar mati anak, jgn mati adat..."mmg dah npk la skang nih...biar la anak matibila mane ramai org buang bayi...n jgn mati adat..haaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......selagi takpat kawen ikot adat, hantaran plak berpuluh ribu...jgn la kawen...n tu pasal la biar la buang anak..janji adat melayu kene jage!!!
Puhlez la org Melayu sekalian alam esp di Malysia..ubahla pemikiran kolot korang seme...aku tulis nih atas dasar aku nih bukanlah berapa MElayu sgt n aku tak berkenan lansung ngan adat2 org Melayu...aku tak hina but I will never apply em to ma life melainkan ade org acu pisau kt tengkuk aku n pakse aku ikot adat....demmmm!!!!

No comments:

Post a Comment