Wednesday, July 28, 2010

PeNat Tapi Best..


Ariniw WorkouT aku cam Aramnyew Pewnat...started at 6.55am till 7.45am dgn squattin yg ber repetation 50...deMmmmMM!!pnat...sakit sumew otot2 butt ku...wahew..tp Itu yg aku aIm pown..demi mendapatKan tuBuh badan yg muscular...pastu wat ar lunges ...pown mik repetation yg byk utk ase sakit kiri 50 n kanan 50..then start to do zuzana nye workoUt wic is mmg cam aram nye susah...hurh..nk terbegHanak aku wat senaman Dia..haiSSSehhhhh...tidak Lupew Jugew Kepade senaman Resistence band ...lagi arh Pnt....tu yg aku blajo Dari Joel from RealAge...nih pownAdik aku introdusi kan...nk kat2 abes tuh aku wat la twist kegemaran aku sebanyak 300x in order utk dapatkan pinggang yg ramping seramping2nyew...n lastly my fevret routine adelah jumpin jack di mana ianye merupakan senaman kardio bagi menggantikAn larian atau jog...wahuuuuu...Try ar senaM sendiri kengKawan..!!not Necessarily goin to Gym, Fitness CLub or BErlari sejauh mane kt TAman2.....senamaN yg aku wt peluhnye mak aihhhh mengalahKan g berSawah tongah Paneh!!tak terkoBa poluh eh!! aha....n lau Da Penat senam..makan Musti Jage...Makanla Dgn KErap tapi dgn Kuantiti yg sedikit..jauhkan oily Food..Junk Food..Fast FooD.... Lau Leh byk mik Raw Food...n avoId nasik loh wic is hard to burn itz CalorieS...

No comments:

Post a Comment