Monday, June 14, 2010

KEterPaksean Nye aku Punn...


LAst week aku went to Baling lohr...to attend satu wedding yg takbest n tak grand lansung tapi terpakse di attended oleh ku demi menjage hati dan perasaan mak yg ku chentai....well.....pngantin pompuan kepade wedding tersevut amatlah muda dan tidak disegani olehku kerane berkahwin yg terlalu mude n yg wt aku berbuluw tuh adelah bcoz keberlagakannye yg melampau...lam atiku (ko hengat ko best kew kawen awal2...?)huh....papew jew la...g mampoz sudey org cenggitu....yg agik bestnye aku niyh juz come back utk menulis blog adelah kerane memembe asik bertanye napewla aku da tak update...bukan pe gengz...aku bz n plus2 ku jua tidak brape menyihatkan diri ku juga punnnn....so marilah kte menulis blog bramai2...tp jgn wt countdown salu2...nti org bace n org mendengkikan blog kite itu wahai rakan2ku...ahakZ...sape makan babi dia la trase kebabian ittew!!!!ChoWW!!

No comments:

Post a Comment