Friday, July 20, 2012

Healthy Crap

To be honestly cruel..this is a stoy bout a healthy crap yang suke talk bout sex kt METEOR ku (bukan nama pejabat ku yg sebenar)...why he is healthy???but crappy...??beliau seorg yang sangat jitu dalam melakukan senaman tapi tidak dapat mengelakkan diri dari talking tahi-sex to others.All the time , all the way round and round he is keep talking bout sex .aku mengetahui mengapa beliau begini...Ini adalah kerana sex drive nye yang tidak dapat dikawal lantaran nafsunye itu tidak dilontarkan ke jalan yg betul iaitu berkahwin. Allah mensyariatkan pernikahan sebagai sesuatu yang wajib jika kita berkemampuan dan tidak dapat menahan nafsu. Maka berkahwinlah. Akan tetapi mengapa kah aku berkata mengenai beliau di sini??? Kerana aku tidak menyukai lelaki yang gile seks..Kerana apakah aku tidak menyukainya??no..no...no...Ku bukanla alim sangat untuk meng judge org sesuka hati...tetapi bagi ku lelaki yang keep talking bout sex adalah seorang yang berjiwa kosong yang tidak dipandu oleh iman yang baik di dalam dirinya..Orang yang berilmu dan berjiwa tinggi tidak akan berkata2 crap yang creep to others..Orang yang berpendidikan tinggi pula, akan mengucapkan perkataan yang berfaedah sahaja kepada orang lain..Ternukil nye post ku ini adalah hasil daripada ketidak tahanan aku akibat perbuatan sex-maniac beliau yang crap n creepy..Aku berdoa supaya makhluk ini jatuh dari mane2 alat senaman yang beliau tunggangi lantas mendapat hidayah.insya Allah...:D

No comments:

Post a Comment