Friday, December 16, 2011

Accident lagi -14/12/2011!!!

alhamdulillah...akhirnye aku eksiden lagi utk kali keduanya dilanggar oleh MPV Exora plak kalini..yg first aritu aku kene langgo ngan motor depan opis..pasnih pe plak nk langgo aku..sile inpom awal2 dlu..bleh aku duk ghumah jek..takyah kuar...aku trauma nih....:'(...n impaknya terhadap kereta Wira Aeroback milik CIK BEDAH remuk teruk di bahagian pintu belakang kiri kereta akibat hentaman yang kuat...Actually budak yg langgar tu tertido while she wuz on her way back home after a tiring night shift jaga tol! rilek ar dik..ko tak pk plak perasaan akak yg remuk redam nih akibat hampir2 jatuh fly over disebabkan perbuatan ko melanggar aku dari blakang n menghentam aku dua kali sambil ko syok2 tertido mase memandu..lenkali takyah drive arh!!naik bas ar!!! maghah tul la haku!!!itz not the remuk-car problem yg aku pk kan ..aku pk bleh tak aku drive balik pasni....coz aku nye trauma siap mimpi2 jatuh gaung dan meninggalkan seorg balu iaitu tunang aku yg bakal dikahwini tahun depan....kalo aku jatuh fly over tuh kan adik MPV Exora, mmg aku jadik hantu kaco idup ko sampai ko mati plak!! tapi aku hidup..so tak jadik ar kaco idup ko...Alhamdullillah..Thank God coz bg ku peluang utk bertaubat lagi....Gambar dan berita selanjutnye di bawah.sumber-BERNAME-





Pintu kiri yg di sondol oleh MPV Exora yg mane pemandunye sedang tidur sambil memandu!! chaittt!!





Jarak dekat...kemek remuk cm tin sardinnn..krukkkkkkkkkkkkk...!!





End up :aku mengalami traumatic disorder coz asik terbayang aku bakal jadik cam Tom Cruise lam cite Mission Impossible-Ghost Protocol sempena hampir2 melompat ke bawah fly over bersama2 kereta Wira milik CIK BEDAH yg mengandungi barang2 hantaran aku..lau jatuh kan Dik MPV Exora, harusla aku menyelam kt lam sungai bwh tu..sebab tgk2 bwk mmg sungai n harus la aku lemas sebab aku tak reti berenang...pssssssssssstttt..awek kiyut2 chomel2 cm aku nih mmg salunye tak reti berenang sebab hero salu dtg slamatkan...hero lam kejadian perlanggaran EXORA ngan WIRA nih adelah tunang aku iaitu Aha..Love syg so much...again awak dtg selamatkan org tanpa merungut sepatah pun...thanx a lot..taktau cemane nk say thanx to you lg...nti org banje awak bungee jumping ye....nah...amik laaa nk sgt bungee jumping!

No comments:

Post a Comment