Tuesday, August 9, 2011

Sabar Bro...Sabar....

Sabr Minal Imannn....Sabar tu separuh dr iman..

Aku nih sabar keh??macam tak jek..salu je nangis..tak guy lansung pangai aku..tak hensem aku rase kalo asik cry...for me...nanges is lemah...lemah gile...takleh nk hadap poblem lnsung...tak seronok jadik lemau..tak seronok jadik pompuan..haissss...salah statement laaa....tak seronok jadik pompuan lemah...aku nk jadik cam laki...kuat sumenye...kuat angkat barang2 berat...kuat hadap poblem...takkan cepat nangesh...takkan cepat melatah...aku nk jadik camtu...patot ke aku pretend buat2 cam takde pape..??buat2 cam hensem...cool...bile de mslh...
.tah arr..aku pun tak reti...kalo jadik awek2 sgt nih...mmg tiap ari la aku nangesh...tersadung kapet depan pintu opiz pun bleh jek termenanges..yelaaa..ati kuntum laaa kate kan....
Tapi aku taknak...aku cam nk jadik se tough dlu....dulu kene terajang 80kali pun aku okeh punye....bleh bgn lepas kene terajang..kene lempang pun macam kene gigit bakteria....apetah lagik kene maki..tu da macam dengar radio fevret aku...

But now...

Macam da tak tough jek aku nih...omaigod!!!OMG!! pe dah jadik ngan aku nih??sikit2 nk tetes airmata...sikit2 nk sentap ati mak nokkkk!!kamon linnn....kamon...nih bukan aku nih!aku da kene rasuk antu sentap ke hape nih???da tak tough lagik daaa..hurmmmm..tak seronok lnsung ade hati pompuan....
Ade tak memane laki yg nk derma hati korang kt aku....??aku nk ati laki yg kental...yg kene tembak pun bleh bangun balik (macam cite rambo tuh)..haaaa...aku nk ati cmtu...so dat kalo ade yg wat aku tersinggung pun aku takkan sentap..aku wt bese jek....
Sape leh tlg aku nk jadik ganaz cenggini????


n tough cenggini.....

No comments:

Post a Comment