Thursday, July 14, 2011

Bleh ke tak Bleh ke...ku kesah ke..


Tol ke tak bleh kai tudung style2 kt opis..??aku kesah ke..??aku belasah jek..jnji aku suke....tol ke tak leh kai bangle ganaz (menurut mak aku tali kuda..) kt opiz..??bleh jek....takde restriction lam idup ku..jnji selagi takde bos teguq...ku takde hal bunye punnn....asal bosan jek...aku harus tukar gaya tudung yg berlainan..lau tak aku bosan nk keje..bosan nk kai tudung...Allah tak marah kot kalo kte wt modification as long as doesnt go astray from the path....i mean path yg Allah da tetapkan ....to cover the aurah...n everything lol....so marila kte memodifait tudung2 kte so dat kte tak boring utk menjalankan kewajipan kte kepada Allah...heheheheuhehhehu...(gambar di atas adalah secebis attachment utk tatapan anda tentang pemakaian gaya tudung yg agak terkenal masa kini..:p)

No comments:

Post a Comment