Thursday, July 28, 2011

Apeshal nih???!!

Ape jek kene ngan aku nih asik dgr lagu2 frustrasi...dah ter immune ke hape nih..??
Kasian Love aka Encik F for Fiance ..nti worang sume igt dia yg wt aku ferasteretet...urghh...demmmmit!!
lagu2 feras yg aku layan nih sebenaqnya lebih kepade perasaan frust sebab berat aku da naik...demmmit lagik...!!
da seminggu nih aku kayuh bezkal kat gym "bajet howt" kt opiz sebab nk kicik an peha selama sejam nonshtop...hurh...hasilnye...kaki aku jadik keras  lak..bukan mengecik...aku da bitau hangpa daaaa..aku takkan jadik kecik....mgu depan setat posa means aku kene tukaq gaya idup serta gaya senaman kepade...mlm baru senam....kene gak curik mase senam sikik or else susah arrrrrr.....
Encik Fiance cakap tak perlu la nk kurus ke hape...mslhnye aku snirik yg tak pueh ati ngan appearance aku...besela ..aku kn maknusie bese jeh...lau Allah da bg sikik nk lebih lak..hak3....ampunnnn....
cemane neh..???tgh dengaq lagu feras lagik nih...
kamon rakan2...tlg arrr ketuk pale aku sikik kasi tak biol daaa...aku riso Encik Fiance aku tersinggung sebab aku salu nyanyi lagu...Kau hancurkan hatiku..hancurkan lagih....urghhhhhhhhh!!!!!bukan sala awak Encik F...berat sy yg wt sy feras!!!
Gambar Hiasan
P/S:~gambo di atas nih bukan gambo haku walopun struktur meggi rambut itu adelah same... ianye dipetik dari Gugel Images...Ngeheheeheheueu3...

No comments:

Post a Comment