Thursday, August 26, 2010

Aduyay Starbuck....Pesal Laaaaaaaa.......?


aduh...post nih adela Sync dari beberape org yg da sound aku coz aku sgtla into Starbuck.. Demmmm...StaRbuCk nih mcm gode aku jek tiaP ari...terbayang-bayang jek caramel latte, cafe latte, caramel machiato...adoy starbuck..apasal la ko belong to zionist aka jewish.....lau tak aku pun bkk satu francais pan blok gumah aku,pan opis aku.....da plak de geng lak mlepak kt starbuck....tiap mlm pown aku sanggop.....
hesh....rase mcm adrenaline aku nih memuncak jek once pat minum starbuck ...cm increase aku nye level of serotonine n dopamine n da jadik cam steroid bagi aku lohr.....adey starbuck....peessal la ko belong to zionist.....huh....
aku even leh stay up till mornin lohr bile da minum starbuck where aku akan berjaye menyiapkan baju tempahan dgn lajunye....alaaaaaaaaaaaa...........napela ko penyumbang utama Zionist ...haissssss....
Lau ade pun immitation cthnye Starduck or StarF**k pun tetap rase nye tak same cam Starbuck kot....aduhhhhhhhhhhhh.......camne nih...?(hurh..sighing,crying,dying..)

No comments:

Post a Comment