Friday, March 26, 2010

wahahaahah...Jumla berseNam Beb....


HeyLLo again ma fren.....niyh aku nye video cikai2 yg aku wt sempena utk encourage korang seme bersenam ...jumla bersenam...aku wt demo jek kot niyh bcoz aku da injured da...hahahaha padan muke haku....but still aku tetap jek doin exercise....aku akan bersenam setiap pagi b4 masuk keje...wahhhhhhhhhhhhhhhhh......punyela takot terkumpul balik saturated n non saturated fat tuh....yewla...sape jek nak 120kg beb ...gua punye berat badan dlu arh......n skang da tinggal separuh dari berat tersebut....aku byk adopt kata2 kathy smith.....minah niyh pergh.....gile nye muscular badan dia.......taktau la lau dia pnh wt liposuction ke cm beyonce ke.....or cm some other celebrity tp tu dia nye pasal laaa kn?ahahahaha.....so enjoy la da video......aku cume nk gtau aku wasn't mcm dalam video tu before niyh...i wuz god damn fat.....dak2 laki panggil ku badak seyh kt skolah dlu......korang pe tau kesusahan aku setiap ari balik skolah nangis n nangis coz kenew buli.....abah jugak yg salu tolong aku dengan membuat lawak utk menghepikan diri aku balik n abah da takde dh utk wat lawak untuk aku hepi tuh..uwaaaaaaa........datz y aku sempot tol lau ade org hine2 org gemuk.....coz aku pernah gemukz n aku tau camne prasaannye jadik gmuk dan dihina serta dikeji dan dicerca...so... disamping bersenam kte hendaklah menjaga pemakanan memandangkan negara kite niyh mmgla kaye dengan makanan dan sumber makanan yg teramatlah berkhasiat...bak kate kathy smith...u ae what you eat.....so...kte yg shud determine ape yg kte nk mkn...ape yg da best utk hidup kte......so how ma fren...?korang nk join aku kew tak niyh....?ala..lau dak2 opis mehla join aku di sekitar opis...kte berlari larian jek.....duduk dalam aircond for da whole day buat kte jadik lemau......stressful lak tuh....so lets discharge kte nye hormone beta endorphine...tau tak bekas penyanyi nirvana yg mampos buno diri tu ....abg kurt cobain tu terpakse suntik hormone tuh in order to feel better n gewd all day long...aku ckp ngan korang niyh...takyah membazirla....g jek lompat...wt lompat bintang 200x then dah dpt dh hormone tuh....tak caye try la weyh.....ahahahaha...

No comments:

Post a Comment